دکتر شاهزاده فاضلی:

جذب رتبه های برتر کنکور در دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی

تجارب علمی و دانش اعضای هیات علمی دانشگاه و همکاری با پژوهشگاه‌های جهاد دانشگاهی، سبب جذب رتبه‌های برتر کنکور در دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ دکتر سید ابوالحسن شاهزاده فاضلی با اعلام این مطلب افزود: بهره‌مندی از امکانات و دانش اعضای هیات علمی پژوهشگاه رویان، یک مزیت مهم برای دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی به شمار می آید.

رییس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی گفت: بخشی از دانشجویان این دانشکده در برخی رشته‌ها دوره کارورزی خود را در پژوهشگاه رویان به عنوان معتبرترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی ایران و خاورمیانه و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران می‌گذرانند و بخشی دیگر نیز با بهره‌مندی از امکانات و اعضای هیات علمی پژوهشگاه رویان، پروژه‌های علمی خود را به اتمام می‌رسانند که این امر سبب ارتقاء کیفی دانشکده شده است.

وی تاکید کرد: استقبال متقاضیان ورود به دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی باعث شده تا تیم علمی نسبت به راه اندازی رشته‌های جدید و به‌روز دنیا مصمم گردیده و اقدام نمایند. از این رو این دانشکده تاکنون توانسته است 11 رشته در حوزه علوم زیستی رشته‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دایر کند که با اضافه شدن رشته «فناوری سلول‌های بنیادی و بازسازی بافت» در سال 1400 تعداد رشته‌های دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی به 12 کدرشته رسیده است. 

دکتر شاهزاده فاضلی افزود: دستاوردهای علمی دانشجویان این دانشکده اعم از رساله‌های پژوهشی و مقالات علمی همواره مورد توجه مجامع علمی بوده و راه‌گشای اشتغال و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های داخل و خارج کشور است و امیدواریم اتصال علمی و پژوهشی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی به مراکز علمی معتبر ایران و جهان همواره ادامه داشته باشد.